📢Lansăm înscrierile pentru formarea și completarea grupelor în cadrul Clubului de Tehnologie al Centrului Cultural și Educațional Alexandru Marghiloman susținut de Punctul IT. Dacă în zilele și orele specificate 👇copilul dumneavoastră dorește să își completeze programul zilnic într-un mod în care își poate dezvolta aptitudinile de utilizare generală a 🖥️ sau să își dezvolte gândirea computațională, să învețe bazele programării, ale electronicii cât și utilizarea microprocesoarelor și circuitelor, vă rugăm să completați formularul de înscriere.
Perioada înscrierii 16 ianuarie -27 ianuarie 2023
❗Locurile sunt limitate
Ne dorim ca fiecare copil care participă la Clubul de Tehnologie al Centrului Cultural „Alexandru Marghiloman„ susținut de Punctul IT să învețe să folosească tehnologia în mod util și să devină, dintr-un consumator de tehnologie, un creator.
La cursurile noastre copilul va învăța aptitudini de utilizare generală a calculatorului, își va dezvolta gândirea computațională, va învăța bazele programării, dacă este începător, și va evolua în cazul în care este deja familiar cu un limbaj de programare, va învăța bazele electronicii și utilizării microprocesoarelor și circuitelor, se va familiariza cu senzori și motorașe utile construirii unui robot, va învăța să proiecteze obiecte 3D și să le imprime la imprimanta 3D, de asemenea se va familiariza cu programarea WEB, programarea de jocuri și de medii virtuale în Realitatea Virtuală.
Pachetul educațional este format din 9 module organizate pe niveluri diferite de dificultate și include aprox. 30 de ședințe de o oră și jumătate. Vom lucra cu platforme online astfel oferind posibilitatea fiecărui student să studieze și acasă și să aibă un parcurs de lecții personalizat nevoilor lui/ei. Modulele vor include și metode non-formale de predare precum lucru pe grupe, concursuri și practică în situații reale pentru o interacțiune socială ideală.
La sfârșitul modulelor de programare organizate de Clubul de Tehnologie al Centrului Cultural „Alexandru Marghiloman” susținut de Punctul IT, fiecare copil va fi capabil să construiască un mic robot și să proiecteze componente 3D care să ajute la „fabricarea” acestui robot să programeze propriul joc sau să creeze spații virtuale și să animeze diferite personaje în funcție de modulele pe care le va învăța.
Cursantul ideal este:
Centrul Cultural și Educațional „Alexandru Marghiloman” inițiază și derulează activități pe trei direcții majore: (i) desfășoară activități și proiecte în domeniul educației permanente și al culturii; (ii) organizează, cu sprijinul unor instituții profesionale, spectacole, manifestări și evenimente culturale și artistice; (iii) elaborează diverse materiale în domeniul informării și cercetării culturale.
© Centrul Cultural și Educațional Alexandru Marghiloman. Toate drepturile rezervate.