Club robotica

📢Lansăm înscrierile pentru formarea și completarea grupelor în cadrul Clubului de Tehnologie al Centrului Cultural și Educațional Alexandru Marghiloman susținut de Punctul IT. Dacă în zilele și orele specificate 👇copilul dumneavoastră dorește să își completeze programul zilnic într-un mod în care își poate dezvolta aptitudinile de utilizare generală a 🖥️ sau să își dezvolte gândirea computațională, să învețe bazele programării, ale electronicii cât și utilizarea microprocesoarelor și circuitelor, vă rugăm să completați formularul de înscriere.

Perioada înscrierii 22 ianuarie – 02 februarie 2024

❗Locurile sunt limitate

Ne dorim ca fiecare copil care participă la Clubul de Tehnologie al Centrului Cultural „Alexandru Marghiloman„ susținut de Punctul IT să învețe să folosească tehnologia în mod util și să devină, dintr-un consumator de tehnologie, un creator.  

La cursurile noastre copilul va învăța aptitudini de utilizare generală a calculatorului, își va dezvolta gândirea computațională, va învăța bazele programării, dacă este începător, și va evolua în cazul în care este deja familiar cu un limbaj de programare, va învăța bazele electronicii și utilizării microprocesoarelor și circuitelor, se va familiariza cu senzori și motorașe utile construirii unui robot, va învăța să proiecteze obiecte 3D și să le imprime la imprimanta 3D, de asemenea se va familiariza cu programarea WEB, programarea de jocuri și de medii virtuale în Realitatea Virtuală. 

Pachetul educațional este format din 9 module organizate pe niveluri diferite de dificultate și include aprox. 30 de ședințe de o oră și jumătate. Vom lucra cu platforme online astfel oferind posibilitatea fiecărui student să studieze și acasă și să aibă un parcurs de lecții personalizat nevoilor lui/ei. Modulele vor include și metode non-formale de predare precum lucru pe grupe, concursuri și practică în situații reale pentru o interacțiune socială ideală. 

La sfârșitul modulelor de programare organizate de Clubul de Tehnologie al Centrului Cultural „Alexandru Marghiloman” susținut de Punctul IT, fiecare copil va fi capabil să construiască un mic robot și să proiecteze componente 3D care să ajute la „fabricarea” acestui robot să programeze propriul joc sau să creeze spații virtuale și să animeze diferite personaje în funcție de modulele pe care le va învăța. 

Profilul cursantului Clubului de Tehnologie al Centrului Cultural și Educațional „Alexandru Marghiloman„ susținut de Punctul IT: 

Cursantul ideal este: 

  • Pasionat de tehnologie. 
  • Interesat să învețe lucruri noi despre programare, senzori, motoare programabile, tehnologii IT și algoritmică. 
  • Creativ și interesat de artă sub orice formă. 
  • Interesat de legătura care se poate crea, cu ajutorul tehnologiei, între programare, științele reale și artă, rezultând în roboți atractivi vizual (cu elemente imprimate 3D). 
  • Motivat de lucrul în echipă și urmărește să își ajute colegii să afle lucruri noi împreună. 
  • Respectos, calm și un bun ascultător. 
  • Gata să învețe, deoarece cunoștințele anterioare de programare nu sunt necesare, însă, desigur, nu este o problemă dacă acestea există.

ECHIPA DE FORMARE

Robert Brezoaie
Salut! Eu sunt Robert și sunt în primul rând o persoană pasionată de educație și tehnologie și de îmbinarea acestor două domenii pentru a face lumea mai bună. Îmi place să spun că am mintea unui inginer, inima unui artist și spiritul unui aventurier. Mintea de inginer este reprezentată de studiile mele, profesional fiind inginer și masterand în Calculatoare și Tehnologia Informației, inima de artist mă duce către artă (fie aceasta chiar și în domeniul tehnologic cum ar fi jocurile video de calitate) și spiritul de aventurier s-a născut din multele călătorii în țări din care am învățat multe pe care vreau să le și transmit cu ajutorul proiectelor mele.
Ruxandra Stăncioi

Pasionată de informatică și plină de spirit, sunt încântată să-mi împărtășesc cunoștințele într-un mod care să stârnească creativitatea și curiozitatea copiilor. Cariera mea academică a fost marcată de numeroase proiecte de codat, rafinându-mi nu numai abilitățile tehnice, ci și adâncindu-mi aprecierea pentru potențialul vast din peisajul digital. De la rezolvarea problemelor până la explorarea soluțiilor inovatoare, am învățat că a știi să programezi un calculator și a crea softuri nu este doar o abilitate, ci o poartă către posibilități nesfârșite. Cred în crearea unui mediu incluziv în care fiecare copil să se simtă împuternicit să-și împărtășească ideile și să-și depășească limitele imaginației. Cu un amestec de expertiză, creativitate și o pasiune autentică pentru predare, sunt gata să ghidez următoarea generație de minți cunoscătoare de tehnologie. Îmi propun să împărtășesc elementele fundamentale de codificare și să cresc încrederea necesară pentru a face față provocărilor și a deschide calea către un viitor plin de inovații și oportunități nelimitate.

Scopul nostru

Centrul Cultural și Educațional „Alexandru Marghiloman” inițiază și derulează activități pe trei direcții majore: (i) desfășoară activități și proiecte în domeniul educației permanente și al culturii; (ii) organizează, cu sprijinul unor instituții profesionale, spectacole, manifestări și evenimente culturale și artistice; (iii) elaborează diverse materiale în domeniul informării și cercetării culturale. 

Contact rapid

Vila Albatros
Str. Plantelor, Nr. 8B, Buzău, România

0238 721 559
secretariat@ccam.ro

© Centrul Cultural și Educațional Alexandru Marghiloman. Toate drepturile rezervate.